27 Ocak 2013

CLINIQUE: Even Better Eyes Göz Altı Kremi

Clinique Even Better Eyes göz altı kremini bir çok kez okumuşsunuzdur sanırım ama umarım bir kere de benden okursunuz. Almamak için uzun süre direttiğim bir ürün oldu aslında.


10 ml`lik minicik bir ürün ve fiyatı da oldukça yüksek diye düşünmüştüm ilk başta. Zaten gözaltı sorunum da çok fazla yok/yoktu. Çoğu zaman aydınlatıcı ya da kapatıcı sürme ihtiyacı da hissetmiyordum. İşte o sorunsuz göz altları işe başlayana, sabahın köründe uyanmak zorunda kalana kadarmış :( 

Hem uyku süresinin azalması, hem de soğuk havanın etkisi ile göz altlarım solgun gözükmeye başladı. İşte o zaman kremin kıymetini anladım. 


Başlığını çok övmüştü görevli bayan, cidden dediği kadar varmış. Metal başlık cidden çok iyi hissettiriyor. El ile krem sürmek istemiyor insan bunu denedikten sonra. Krem de kadifemsi bir etki bırakıyor sürdükten sonra.


Bu kremin önemli vaadlerinden birisi de aydınlatıcı etkisiydi. Bu anlamda da şunu söyleyebilirim; göz altlarım çok aydınlık, pırıl pırıl oldu diyemem ama o solgun görünüm geçiyor. Daha canlı, dinlenmiş bir görünüm oluyor. Bunun dışında nemlendirmesini de beğeniyorum.

Miktar olarak çok az gözükmesine rağmen, oldukça yeterliymiş. Çok az bir miktar kullanılıyor, yani başta söylendiğime değmemiş pek, 6 ay falan rahatlıkla kullanılacak bir miktarmış.


Gel gelelim kremin ambalajı ile ilgili garip bir olay geldi başıma. Üst fotoğrafta ok ile gösterdiğim yerden açıldı  ambalaj. Tam orada kesik gibi bir şey açılmış, benim zarar vermiş olmama imkan yok çünkü eline bıçak alıp kesmen lazım ancak. Kremi sıktığımda oradan dışarıya fışkırıyor krem, metal başlığa gelemeden dışarıya taşıyor, ziyan oluyor yani. Silikonla kapatmayı denedim, çok kalın oluyor kremin kapağı kapanmıyor. Yılmadım mum eritip döktüm, o da 3-4 kullanımdan sonra çıkıyor. Şu aralar kremi kullanamıyorum yani, resmen  kenarda yatıyor 100 liralık krem. Başına böyle bir şey gelen oldu mu ? Ne yapsam şaşırdım ?

23 yorum:

  1. böyle bir şey bir glossda başıma gelmişti ben de çareyi glossu olduğu gibi başka bir tüpe almakta buldum .. ama bunda aynı şey olamaz çünkü önemli olan başlığı ile sürmek.. bence götür geriye ve imalat hatasından ötürü değişim iste.. böyle birşeyin olmaması lazım en başta..

    YanıtlayınSil
  2. evt maalesef aktarırsam hiç bir özelliği kalmayacak zaten yarısı da tüpte kalacak, bitti gitti :) Çabuk fark etseydim öyle yapardım ama 1 ay falan eski kremim bitsin diye kenarda beklettim, aradan baya zaman geçti. Şu anda aynı şehirde de değilim. Burda satan başka bir yere götürsem yüzüme bile bakmazlar eminim.

    YanıtlayınSil
  3. tüh.. ama clinique gibi markanın da bu sorunu çözmesi lazım belki şirkete direk bir mail atabilirsin bakalım ilgileneceklermi??

    YanıtlayınSil
  4. Canım bence twitter'dan clinique turkiye'ye sorunu bildir.
    Hatta bu linki gönder büyük ihtimal geri dönerler çünkü üründe ki hata kendilerinden kaynaklanıyor.

    YanıtlayınSil
  5. yazının ilk başlarını okuyunca sevindim ama son cümlelere gelince üzüldüm adınıza,bir ay geçmiş olsada keşke hemen ambalajı açtığınızda götürseydiniz,göndermişsiniz bakalım inşallah geri dönüt verirler.

    YanıtlayınSil
  6. iade ya da değişim istemende fayda var bence de
    merak ettiğim bir ürün renkli gibi duruyor renk veriyor mu peki?

    YanıtlayınSil
  7. @kozmetik deneyimleri; fondoten gibi bir rengi var ama renklendirmiyor canım. Belki çok hafif bir aydınlık sağlıyor diyebilirim ama renk vermiyor.

    YanıtlayınSil
  8. bende kullanıyorum bu ürünü ama başıma öyle bir şey gelmedi.

    shelikestravelling.blogspot.com

    YanıtlayınSil
  9. kızlar Clinique`den dönüş yaptılar ve yenisini göndereceklerini söylediler :)

    YanıtlayınSil
  10. süper clinique'e de bu yakışır zaten..:-))

    YanıtlayınSil
  11. sorunu çözmelerine çok sevindim
    bende bi bakim bu kremden göz altımda sorun yok ama yaş 30 oldu önlem almak lazım :D

    YanıtlayınSil
  12. darkolivee; teşekkür ederim. Göz altı olayı belli bir yaştan sonra büyük sorun gördüğüm kadarıyla. Baştan özen göstermekte fayda var sanırım.

    YanıtlayınSil
  13. büyük firmalar işlerini iyi yapıyor bir kez daha görmüş olduk :)

    YanıtlayınSil
  14. hepsi olmasa da bir çoğu evet :) Böyle zamanlarda aslında firmanın kıymeti daha çok belli oluyor.

    YanıtlayınSil
  15. çok başarılı bir ürün, tekrar kavuşmana sevindim:)

    YanıtlayınSil
  16. super bir urun gercekten,ben clinique urunlerini cok seviyorum ve begeniyorum gercekten.
    sevgilerle

    YanıtlayınSil
  17. saadet teşekkür ederim :)

    Sev Onu ben de tam bir Clinique`ciyim sanırım. Nerdeyse bütün ürünlerinden severek kullanıyorum :)

    YanıtlayınSil
  18. Bu kremi çok merak ediyorum.Boyner'in sitesinde 82 tl'ye satıldı yılbaşında.Kaçırdım maalesef.

    YanıtlayınSil
  19. @makyaj kelebeği; denk gelir yine bir indirim mutlaka. İstambul`daysan Elca Store`da bakabilirsin.

    YanıtlayınSil
  20. merak ettiğim bir göz kremi. Aslında çokta methini duyduğum bir krem olmasına rağmen, renkli olması açıkcası bana cilt bakımından ziyade kozmetiği çağrıştırdığından, bakım mı yapıyoruz yoksa makyaj mı diye düşünmeme sebep olan bir ürün :D

    YanıtlayınSil
  21. Haklısın, renkli ürünlere ben de cilt bakımından ziyade makyaj ürünü gibi yaklaşıyorum ama bu kremi kullanırken öyle bişey hisstmiyorum açıkçası. Kapatıcılığı falan olan birşey değil. Yine de içine sinmeyecekse alma tabii ki. Fiyatı oldukça yüksek

    YanıtlayınSil

Yorumlarınız değerli